IBO
Co zrobić, aby założyć konto w Internetowym Biurze Obsługi Klienta?
W celu założenia konta w programie: Internetowe Biuro Obsługi Klienta PUK Zielonki Sp. z o. o. należy złożyć w siedzibie firmy uzupełniony i podpisany imienny formularz akceptacji, (który został rozesłany razem z fakturami w 2013 roku) lub zgłosić chęć zadeklarowania IBO telefoniczne (nr: 12 285 02 61 lub 12 286 32 35) w celu uzyskania wymaganego formularza.
Po doręczeniu do PUK Zielonki Sp. z o. o. podpisanego formularza zostanie automatycznie wygenerowany link aktywacyjny; dopiero po jego kliknięciu będzie można logować się na platformę IBO.
Na podany w formularzu adres mailowy będzie wysyłane powiadomienie o wystawieniu faktury, celem podglądu swoich rozliczeń i rachunków należy zalogować się na stronę internetową:
Należy wybrać Strefę Klienta – zostaną Państwo automatycznie przekierowani na stronę do logowania, gdzie należy wpisać akronim oraz hasło (podane w formularzu akceptacji).
Ze względów bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych należy zmienić hasło.
Po zalogowaniu widoczne jest saldo (aktualizowane codziennie), co pozwala na lepszą kontrolę swoich rozrachunków.
W zakładce: „Faktury” są dostępne wszystkie wystawione faktury w formie PDF (do wglądu bądź pobrania) od momentu założenia konta w IBO.
W zakładce „Usługi” udostępniony jest wgląd do historii odczytów; można także podać aktualny stan licznika.
Ponadto dostęp do IBO ułatwia komunikację z PUK Zielonki Sp. z o. o. poprzez „Zgłoszenia eksploatacyjne”, gdzie klient może przesłać informację, zapytanie bądź uwagę, ma także możliwość podglądu ścieżki realizacji danego zgłoszenia.
Faktura elektroniczna zawiera te same dane, co tradycyjna faktura papierowa i ma taką samą moc prawną. Za pośrednictwem internetu e-faktura jest dostępna z każdego miejsca w świecie, w każdej chwili – 24 godziny na dobę. Zawiadomienie o wystawieniu faktury dociera pocztą elektroniczną do klienta bardzo szybko i otrzymanie faktury nie zależy od jakości i szybkości usług tradycyjnych doręczycieli. Korzystnie z Internetowego Biura Obsługi Klienta minimalizuje ryzyko utraty lub zgubienia dokumentu. Dodatkowo, zapewniona jest skuteczniejsza ochrona danych osobowych, jak również krótszy czas oczekiwania na otrzymanie wystawionego rachunku.
Zapraszamy do skorzystania z Internetowego Biura Obsługi Klienta