Aktualności

wtorek, 28 grudzień 2021
Informacja w sprawie opóźnień w doręczaniu faktur drogą pocztową
Szanowni Państwo,
W ostatnich dniach otrzymaliśmy wiele sygnałów z różnych miejscowości o dużych opóźnieniach w dostarczaniu naszym Odbiorcom usług przez Pocztę Polską SA faktur za wodę i ścieki. Problemy te wynikają z niezależnego od PUK Zielonki sp. z o.o. funkcjonowania Poczty Polskiej SA (wystawianie faktur i przekazywanie ich do doręczenia miejscowej placówce pocztowej odbywa się na bieżąco). Jeśli od dłuższego czasu po cyklu odczytowym nie otrzymali Państwo faktury, prosimy o kontakt telefoniczny; podamy należną kwotę do zapłaty.
Jednocześnie zachęcamy do uzyskania dostępu i korzystania z naszego Internetowego Biura Obsługi, które całkowicie zapobiega takim sytuacjom (szybka i ekologiczna faktura na e-mail, historia płatności).