Aktualności

wtorek, 10 październik 2023
Podsumowanie i informacje dla mieszkańców obszaru Bibic i Zielonek-Marszowca w związku z przywróceniem dostaw wody pitnej
Szanowni Państwo, działania naprawcze zmierzające do jak najszybszego przywrócenia odpowiedniej jakości wody, realizowane przez PUK Zielonki systemowo i niezwłocznie od piątku 06.10, okazały się skuteczne. Zgodnie z naszymi wcześniejszymi informacjami, wydłużenie okresu wyłączenia dostaw wody z ujęcia S-2 na obszar wskazany w komunikacie nr 1 z poniedziałku na wtorek 10.10, wynikało jedynie z rygorów procedur laboratoryjnych, a dzięki ścisłej współpracy naszych wodociągów z PSSE w Krakowie decyzja i komunikat nr 2 odwołujący zakaz zostały wydane i dostarczone nam w trybie ekspresowym za co Inspekcji dziękujemy!
W związku z różnym sposobem użytkowania wody przez Mieszkańców w domostwach na wskazanym obszarze w okresie od piątku do dzisiaj (np. w ogóle brak, zmniejszenie korzystania, używanie tylko niektórych kurków czerpalnych, zastana woda w zasobnikach itp.), jak też w związku z wykonanym płukaniem i dezynfekcją wodociągów, dla zapewnienia świeżości i klarowności wody w Państwa instalacjach domowych wskazane może być uprzednie upuszczenie wody z kranów (przepłukanie instalacji).
Odbiorcom usług PUK z obszaru Bibic i Zielonek-Marszowca wskazanego w komunikatach PSSE, w najbliższej fakturze za wodę/wodę+ścieki wskazane zużycie wg wodomierza zostanie ryczałtowo obniżone o 1 m3.
Jeszcze raz PUK Zielonki sp. z o.o. przeprasza za wszelkie niedogodności i dziękuje za wytrwałość.
-
09.10.2023
Miejsca zastępczego poboru wody 9.10-10.10 2023
Szanowni Państwo! W związku z niezdatnością wody do spożycia na niektórych obszarach Gminy, informujemy o zastępczych źródłach wody dostępnych dla dotkniętych odbiorców.
-
20.12.2023
USUNIĘTA AWARIA W BANKU SANTANDER
Szanowni Państwo, zawiadamiamy, że bank Santander potwierdził, iż awaria systemu płatności masowych została w dniu wczorajszym usunięta przez bank i nie występują już utrudnienia/przerwy w realizacji przelewów na Państwa indywidualne konta klienta w PUK Zielonki sp. z o.o., prowadzone przez bank Santander. Uprzejmie prosimy Odbiorców opłacających faktury poprzez bankowość elektroniczną o uregulowanie należności za wodę/ścieki. Dziękujemy Państwu za terminowe wpłaty!