IBO
Co zrobić, aby założyć konto w Internetowym Biurze Obsługi Klienta?
Korzystanie z IBO powoduje rozliczanie według tańszej taryfy, stanowiąc tym samym dla Państwa oszczędność pieniędzy. W celu założenia konta w Internetowym Biurze Obsługi, mają Państwo trzy opcje:
1) Samodzielna rejestracja w IBO, używając danych z faktury.
2) Zadeklarowanie chęci założenia IBO za pośrednictwem maila wysłanego na biuro@puk-zielonki.pl Ważne! E-mail, z którego się Państwo kotaktujecie, musi w takim wypadku zgadzać się z adresem, który mamy w systemie. Jest to konieczne, by upewnić się, że IBO zostanie założone uprawnionej osobie.
3) Złożenie w siedzibie firmy lub przesłanie pocztą uzupełnionego i podpisanego formularza.
Po doręczeniu do PUK Zielonki Sp. z o. o. podpisanego formularza zostanie wygenerowany link aktywacyjny; dopiero po jego kliknięciu będzie można logować się na platformę IBO.
Na podany w formularzu adres mailowy będzie wysyłane powiadomienie o wystawieniu faktury, celem podglądu swoich rozliczeń i rachunków należy zalogować się na stronę internetową:
Powyżej: Położenie na fakturze danych niezbędnych do rejestracji.
Należy wybrać Strefę Klienta – zostaną Państwo automatycznie przekierowani na stronę do logowania, gdzie należy wpisać akronim oraz hasło (podane w formularzu akceptacji).
Ze względów bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych należy zmienić hasło.
Po zalogowaniu widoczne jest saldo (aktualizowane codziennie), co pozwala na lepszą kontrolę swoich rozrachunków.
W zakładce: „Faktury” są dostępne wszystkie wystawione faktury w formie PDF (do wglądu bądź pobrania) od momentu założenia konta w IBO.
W zakładce „Usługi” udostępniony jest wgląd do historii odczytów; można także podać aktualny stan licznika.
Ponadto dostęp do IBO ułatwia komunikację z PUK Zielonki Sp. z o. o. poprzez „Zgłoszenia eksploatacyjne”, gdzie klient może przesłać informację, zapytanie bądź uwagę, ma także możliwość podglądu ścieżki realizacji danego zgłoszenia.
Faktura elektroniczna zawiera te same dane, co tradycyjna faktura papierowa i ma taką samą moc prawną. Za pośrednictwem internetu e-faktura jest dostępna z każdego miejsca w świecie, w każdej chwili – 24 godziny na dobę. Zawiadomienie o wystawieniu faktury dociera pocztą elektroniczną do klienta bardzo szybko i otrzymanie faktury nie zależy od jakości i szybkości usług tradycyjnych doręczycieli. Korzystnie z Internetowego Biura Obsługi Klienta minimalizuje ryzyko utraty lub zgubienia dokumentu. Dodatkowo, zapewniona jest skuteczniejsza ochrona danych osobowych, jak również krótszy czas oczekiwania na otrzymanie wystawionego rachunku.
Zapraszamy do skorzystania z Internetowego Biura Obsługi Klienta